İletişim için Aydınlatma Metni

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun ("KVKK”) 10. maddesi kapsamında aydınlatma yükümlülüğümüzü tamamlamak maksadıyla, veri sorumlusu sıfatıyla Gpay Elektronik Ticaret A.Ş. (“Gpay”) olarak, çağrı merkezi ve canlı destek görüşmeleri başta olmak üzere iletişim gerçekleştirilmesi kapsamında işlenen kişisel verileriniz hakkında sizleri bilgilendirmek istiyoruz.

İşlenen Kişisel Verileriniz ve Verilerinizin İşlenme Amaçları

Kişisel verilerinizin güvenliği ile gizliliği en önemli önceliklerimiz arasında bulunmaktadır. Gpay tarafından çağrı merkezi ve canlı destek görüşmeleri başta olmak üzere iletişim kanalları vasıtasıyla toplanan; kimlik (ad, soyad), iletişim (telefon numarası, e-posta adresi, adres), görsel ve işitsel kayıt (çağrı merkezi ses kayıtları), müşteri işlem bilgilerinize ilişkin kişisel verileriniz ve görüşme veya mesaj yazma esnasında paylaşmış olduğunuz diğer bilgiler; iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri ve satıcı ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, talep ve şikayetlerin takibi, tarafınıza bilgi ve destek hizmetlerinin sunulması, iş süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik önerilerin alınması ve değerlendirilmesi, müşteri ve satıcı memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, talep konusu hakkında destek hizmetlerinin yerine getirilmesi için gerekli araştırma ve incelemelerin yapılması, ileride doğabilecek uyuşmazlıklarda delil olarak kullanılması amaçlarıyla sınırlı olarak KVKK’nın 5. maddesinin 2. fıkrasında düzenleme altına alınan ‘’İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması’’ ve ‘’Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması’’ hukuki sebepleri uyarınca işlenmektedir. Kişisel verileriniz, yukarıdaki maksatlarla sınırlı olarak müşteri hizmetleri süreçlerinde destek aldığımız iş ortaklarımız, tedarikçilerimiz ve hizmet sağlayıcılarımız ile talep edilmesi halinde hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirebilmek için yasal düzenlemeler ve mevzuat gereği yetkili kurum ve kuruluşlarla veya yargı mercileri ile paylaşılmaktadır.

Kişisel Verilerinizin Korunmasına Yönelik Haklarınız

KVKK ve ilgili mevzuat kapsamında kişisel verilerinize ilişkin olarak;

· Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

· Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

· Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

· Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

· Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,

· KVKK mevzuatında öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,

· Eksik veya yanlış verilerin düzeltilmesi ile kişisel verilerinizin silinmesi veya yok edilmesini talep ettiğinizde, bu durumun kişisel verilerinizi aktardığımız üçüncü kişilere bildirilmesini isteme ve

· Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın giderilmesini talep etme

haklarına sahipsiniz.

Hak ve Taleplerinize İlişkin İletişim

Kişisel verilerinize ilişkin taleplerinizi ve sorularınızı “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ”e uygun olarak, sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden info@gpay.com adresine göndererek veya İlgili Kişi Başvuru Formu’nun "Başvuru Yöntemi" başlığı altında yer alan yöntemler ile Şirketimize iletebilirsiniz. Şirketimiz talebinizi en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, başvurunuza verilecek yanıtın mevzuat uyarınca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen tarifedeki ücret Şirketimiz tarafından talep edilebilecektir.